RailCo 8 TrainController - Rozdíly od verze 7.
RAILROAD & Co. ©
TrainController ™
Rozdíly mezi verzemi 7 a 8
Následující přehled rozhodně není doslovným překladem originálu. Naopak. Překlad je proveden srozumitelnějším způsobem, někde s doplňujícími údaji. Názvy kapitol a číslování jsou ponechány původní, pro lepší orientaci v originálu. Vynechaná čísla jsou důsledkem zbytečně rozepisovaných nebo zcela nepodstatných skutečností. Přidáno je barevné odlišení významu jednotlivých změn, pochopitelně pouze dle názoru autora překladu.
Legenda: |
Nepodstatné |
|
Důležité |
|
Zásadní |
Všechny edice (Bronz, Silver, Gold)
Misc:
1. Nové vzhledy aplikace
Switchboard:
5. Layoutem (i v Dispečeru) lze posouvat myší (při stisknutém kolečku).
6. Grafické symboly (návěstidla, vypínače, virtuální kontakty…) lze otáčet.
Train Control:
7. Funkce lokomotiv lze ovládat přes okno loko/vlak, i když loko/vlak jede pod Plánem.
8. Waiting time/Čekací doba v Bloku v Plánu je zobrazena.
Dispatcher and Automatic Operation:
10. Lépe ošetřený Spontaneous run/Spontánní jízdy (dříve Interlocking).
16. Funkce omezené rychlosti a návěsti (žlutá) i pro AT D&D a Spontaneous run/Spontánní jízdy.
Message Window:
19. „Kosmetické“ úpravy v okně Message/Zprávy.
Jen Gold
Misc:
21. Některé objekty (např. výhybky…) lze editovat i mimo editační mód.
22. Názvy a adresy lze editovat hromadně.
23. Konstrukce názvů prvků pomocí zástupných znaků a vazbě na jiné prvky.
24. Pozice vlaků lze uložit/načíst.
Switchboard:
25. Prvek křížení s polarizací srdcovek (napájení).
26. Cesty mohou zamykat další provázané prvky cesty (výhybky, přepínače...).
27. Možnost ovládání dalšího příslušenství (jeřábů, strojů, vícestavových návěstidel…).
28. Pro angličan a 3-cestnou výhybku lze zadat dva ohlasy.
Train Control:
29. Komfortnější ovládání programovací koleje (PQ).
30. Adresa loko lze číst a zapisovat přímo z TC.
31. Spuštění více lokomotivních funkcí najednou.(např. osvětlení všech vozidel jediným stisknutím tlačítka).
32. Možnost zastavení všech vozidel s jemně nastavitelnou prodlevou.
33. Lokomotivní operace (osvětlení…) lze zapnout tlačítkem v rozvaděči.
34. Lepší možnosti spouštění Plánu a AT.
36. Možnost využití Rampy pro změnu rychlosti.
Train Management:
40. „Vyloučení“ vozidel z podmínek (kromě, NOT).
41. Rozdělení vozidel na Lokomotivy a Vozy. Označení „Řídící vůz“. Větší možnosti podmínek vozidel v souvislosti s uspořádáním, délkou, hmotností…
42. Na záložce Trains/Vlaky jdou zadávat další, upřesňující informace (délka, hmotnost…).
Dispatcher and Automatic Operation:
49. Během provádění operací je možné vložit náhodné zpoždění.
52. Prvek Čítač umožňuje zjistit počet určitých procesů nebo událostí a vyhodnotit je.
53. Lepší možnosti AutoTrainu a Spontaneous run/Spontánní jízdy.
55. Možnost uvolnění předchozího bloku před dosažením Stop Markeru (realističtější provoz a zvýšení propustnosti).
56. Podmíněný vstup do bloků v souvislosti se vztahem délka vlaku/blok.
60. Detailnější výběr Cest (délka, složitost trati, počet výhybek…).
61. Detailnější způsob připojení vozů.
66. Sdílení kritických sekcí pro vlaky, jezdící ve stejném směru.
68. Markery a Rampa jdou nastavit, vypočítat závisle na předdefinovaných zástupných znacích (loko, vůz…).
75. Waiting time/Čekací doba v Bloku v Plánu lze rozlišit pro jednotlivé vlaky.
LokoPin |
15.01.2013 |
|
26.02.2013 | (poslední editace) |